Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

10 February 2009

Pementasan "DanSing Thru Broadway" oleh pelajar saya.



Tempat: Auditorium Dewan Bandar Raya Kuala Lumpur
Tarikh: 19 dan 21 Februari 2009
Masa: 8.30pm
Maklumat Tiket (dalam bahasa Inggeris):

Harga tiket: RM200, RM150, RM80, RM50
20% discount for purchase of 4 or more tickets
10% discount for senior citizends (55+)
10% discount for MPO subscribers
Discounts cannot be combined

Tickets are available at:
Box Office, Dewan Filharmonik PETRONAS,
Ground Floor, Tower 2, PETRONAS Twin Towers,
KLCC, 50088 Kuala Lumpur
Tel: 03-2051 7007


Pementasan oleh pelajar saya merupakan satu kejayaan yang amat membanggakan. Sebagai menyokong Krystle (pelajar saya di PTAG), Saya telah membeli tiket pementasan "Dansing Thru Broadway" yang bertarikh 21 Februari, jam 8:30pm di Auditorium Dewan Bandar Raya Kuala Lumpur. Tiket saya bernombor "ROW F, 21-22"

Dengan penuh bangga, saya ingin menjemput para pengunjung blog ini supaya melayari http://www.dansingthrubroadway.blogspot.com/ untuk mengetahui perkara yang lebih lanjut tentang pementasan ini sekali gus sama-sama menyaksikannya.

Semoga pementasan ini sukses!
Jom sama-sama ikut saya memberi sokongan kepada rakan pelajar anda!

No comments: