Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

20 January 2009

Pembuangan Ruangan "Berbicara Bersam Cikgu Tan"

Salam sejahtera saya ucapkan kepasa semua pengunjung blog ini. Saya telah mengambil keputusan untuk "delete" ruangan "chatbox" kerana beberapa faktor yang berikut:
i) Ada individu tertentu yang menyalahgunakan ruang chatbox untuk kepentingan diri.
ii) Golongan yang tidak bermoral ini telah menyamar sebagai CIKGU TAN lalu memberikan pemerangan yang salah.
iii) Ada juga antara pelajar yang tidak menghargai ruangan tersebut sehingga menaip kata-kata yang tidak senonoh.
Oleh hal yang demikian, saya berharap pengunjung yang ada sebarang masalah bolehlah meng-e-melkan soalan anda ke alamat e-mel saya, cikgutancl@hotmail.com
CIKGU TAN

No comments: