Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

30 July 2017

BUKU KARANGAN SPM 2017 - TERKINI DI PASARAN


RM5.00 senaskhah!
Hebatnya gula kerana manisnya,
Masyhurnya garam kerana masinnya,
Terkenalnya cuka kerana masamnya,
Utuhnya besi kerana kerasnya,
Anggunnya bunga kerana harumnya,
Hebatnya manusia kerana ilmunya.

Saya berterima kasih kepada Puan Normizah atas kiriman buku-buku penulisan SPM yang berkualiti kepada saya sebagai bingkisan persahabatan. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada Munsyi Dewan, Cikgu Mohd Salleh Hassan dan Puan Normizah atas usaha dan ketangkasan pena penulisan untuk menghasilkan kualiti penulisan yang baik serta relevan dengan kehendak semasa. Soalan berbentuk KBAT dan pelbagai format ada disajikan dalam buku yang berkualiti dan berpatutan ini. Saya yakin dan percaya bahawa semua murid yang memiliki buku ini pasti berpuas hati dan lebih bersedia untuk menulis karangan dengan bahasa yang berkualiti dan isi yang tepat serta pengolahan yang menarik.

Hubungi nombor telefon yang tertera pada gambar yang saya masukkan di atas. Siapa cepat dia dapat!
Admin blog,
CIkgu Tan CL

No comments: