Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

3 March 2020

PROGRAM MENTOR-GURU-TUTOR

PROGRAM MENTOR-GURU-TUTOR
ALAM BIMBINGAN CIKGU TAN

Kebaikan menyertai program ini:

1. Anda mendapat bimbingan peribadi daripada saya untuk menjadi sekolah guru subjek Bahasa Melayu yang cemerlang. Anda akan dimasukkan ke dalam grup khas yang akan saya tadbir dan selenggara.

2. Anda akan mendapat bahan dan dibimbing untuk menjanakan/menggubal bahan berkualiti berdasarkan DSKP dengan Pengajaran dan Pembelajaran (PdP) yang efektif agar Pengajaran dan Pemudahcaraan (PdPc) mencapai objektifnya.

3. Anda akan diberikan latihan/bengkel/ceramah/seminar secara percuma sebanyak sekali setiap dua bulan mengikut masa dan tempat yang saya tetapkan.

4. Anda berpeluang untuk menjadi penulis modul dan meningkatkan keyakinan diri dalam pembinaan modul demi menaikkam imej diri.

5. Saya akan menjawab soalan kemusykilan daripada anda dalam subjek Bahasa Melayu peringkat PT3 dan SPM sehinggalah anda menjadi lebih yakin dan berani untuk menyampaikan ilmu.

6. Jika ada program kerajaan dan swasta yang terbuka kepada luar, andalah yang pertama akan saya undang untuk menyertainya.

Program Seminar/Bengkel Tahun 2020

Tarikh: 31 Mei 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 28 JUN 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 19 JULAI 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 30 OGOS 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 26 SEPT 2020 (SABTU)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 31 OKTOBER 2020 (SABTU)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 15 NOVEMBER 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

Tarikh: 20 DISEMBER 2020 (AHAD)
9.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: (akan ditentukan nanti)

BAYARAN: RM1000 (SEKALI BAYAR SAHAJA UNTUK TAHUN 2020)
NOTA: Bayaran sudah termasuk bimbingan dan bengkel sepanjang tahun.

CARA BAYARAN:
ALAM BIMBINGAN CIKGU TAN
10801002719
HONG LEONG BANK

Selepas anda membuat bayaran, anda perlu menghantar informasi:
(1) NAMA DALAM KAD PENGENALAN:
(2) NO. KAD PENGENALAN:
(3) ALAMAT LENGKAP:
(4) INSTITUSI BEKERJA:

Hantar kepada saya melalui whatsapp: +60122099440 (Cikgu Tan CL)
Jika ada soalan, boleh hubungi saya juga.

Terima kasih.

No comments: