6 May 2016

SOALAN PERIBAHASA SPM 2016 - KBAT

59 comments:

Dalbender Kaur said...

Cikgu saya mahu jawaban untuk peribahasa kbat
pyaridalo@gmail.com
Terima kasih

Unknown said...

Cikgu, saya juga nak skema jawapan untuk peribahasa kbat tu. Ysfrhzl@gmail.com
Thank you in advance

Puteri Tasha Ayu Safira said...

Cikgu, saya juga nak skema jawapan untuk peribahasa kbat tu. Ysfrhzl@gmail.com
Thank you in advance

nik zawanah said...

Cikgu Tan...saya juga nak skema jawapan peribahasa kbat ni..Terima kasih atas perkongsian yg terlalu bernilai ini..nikzawanah@gmail.com

Jacob said...

Cikgu, saya meminta jawapan untuk soalan ini. Terima kasih. Email saya ialah jacobchua_1986@hotmail.com

ong said...

Boleh minta jawapan?
kyong0701@yahoo.com

Anonymous said...

Cikgu Tan, can I have the answer scheme? Thanks. aisze_85@yahoo.com

Amirul said...

Selamat sejahtera. Cikgu Tan boleh saya dapatkan jawapan bg soalan di atas. Sy guru mengajar d Sarawak bg subjek BM T5.

Hui Ming said...

Cg. Sy nak minta jawapan bg soalan KBAT ni. Thank you

Email: minghm99@gmail.com

Hui Ming said...

Cg. Sy nak minta jawapan bg soalan KBAT ni. Thank you

Email: minghm99@gmail.com

Masturah Ahmad said...

Cikgu, saya juga nak skema jawapan untuk peribahasa kbat tu

masmasturah@yahoo.com

Benjamin C said...

Mohon skema jawapan. Terima kasih.

benjamincxw@yahoo.com

宗轮 said...

Mohon jawapan
keroppi.yati@hotmail.com
terima kasih

Anonymous said...

Cikgu saya nak skema... terima kasih cikgu nashiibrahim9973@gmail.com

Anonymous said...

Cikgu Tan, minta email jawapan KBAT peribahasa. Tq. tsn288@gmail.com

Anonymous said...

Cikgu tan boleh saya dapat jawapan nya zuhurakarim@yahoo.com
Terima kasih

Anonymous said...

Cikgu Tan, boleh tak emailkan jawapan KBAT peribahasa? Thank you very much. kaichian.ang@gmail.com

5iNight said...

hey sir,would u mind sent the answer fot these questions to my email?
nurislahizzati3299@gmail.com

dayangsayang said...

harap cikgu bo;leh berkongsi jawapan dayang0312@gmail.com

Unknown said...

Cikgu saya nak skema jawapan carolinechewjy@gmail.com

Anonymous said...

minta skema jawapan cikgu
huanzaii12312@gmail.com
terima kasih

Anonymous said...

Jawapan Thanks,
damper_les_dumba@hotmail.com

abc said...

Skema Jawapan.Terima kasih.
chong_yansheng@hotmail.com

Anonymous said...

jawapan prof, mohon emelkan pkkoku48@gmail.com

Aina Syamimi said...

cikgu, saya nak skema jawapan tolong emelkan ke ainaisonfire@gmail.com terima kasih :)

Sabel AJ said...

cikgu, sy nak skema jawapan. terima kasih. christineajj@gmail.com

jean said...

cikgu saya nak jawapan @cheongjy99@gmail.com

zi xuan said...

Cikgu bolehkan bagi saya jawapan terimakasih !
zixuan0523@gmail.com

Anis Farhana ZAIED said...

cikgu saya pun nak juga
farhanaani04@gmail.com

Lee WeiShen said...

weishen1205@gmail.com
cikgu bolehkah beri jawapan kepada saya harap dapat dibantu
sekian terima kasih

rubaa said...

cikgu...nak skema jawapan..tqvm
rubaayashwini99@gmail.com


Tivasni Queen said...

cikgu tolong hantar jawapan ke tivasniqueen@gmail.com

NUR ZETY said...

Cikgu tlg hantar jwapan ..terima kasih
zettymyra12@gmail.com

Jackie Tay said...

saya juga nak jawapan peribahsa kbat
email: senglongtay@hotmail.co.uk

jun Wei cheng said...

selamat pagi cikgu
saya juga nak jawapan peribahasa kbat
email.lowkimkiok151288@hotmail.com

Anonymous said...

Cikgu tlg hantar jwapan ..terima kasih esther-lim99@hotmail.com

Arif Afandi said...

Hantar kan jawapan ke muhdarifandi@gmail.com

Arif Afandi said...

Hantar kan jawapan ke muhdarifandi@gmail.com

Unknown said...

Cikgu. Saya nak skema jawapan. Email saya elahnaqilah@gmail.com

Unknown said...

Salam sejahtera cikgu Tan, boleh sy mohon jawapn untuk soalan peribahasa ini.
masthuraznam92@gmail.com
Thanks 😉

Nadiayalani said...

Salam sejahtera ckg, boleh saya dptkan jawapan? @nrlnadiyayalani@gmail.com

Unknown said...

Salam sejahtera cikgu .. saya mahu jawapan untuk peribahasa ini
Nurazwani1130@gmail.com

Unknown said...

Salam sejahtera cikgu .. saya mahu jawapan untuk peribahasa ini
Nurazwani1130@gmail.com

Anonymous said...

cikgu saya perlukan jawapan dengan segera... email : thenama99@gmail.com

Han Wei Ang said...

Cikgu saya perlukan skema jawapan...hanweiang88@gmail.com

Anonymous said...

cikgu boleh berikan saya jawaban ? email : yeefk2009@gmail.com

Anonymous said...

Cikgu saya perlukan skema jawapan email irban786@yahoo.com terima kasih

Muhd Hafiz said...

Dr. Tan boleh e-melkan jawapan peribahasa
apiiez_99@yahoo.com

terima kasih.

liching said...

mohon jawapan peribahasa,terima kasih
lichingphun@yahoo.com

liching said...

Boleh sy dapat jawapan soalan kbat ini?email saya
lichingphun@yahoo.com
Tq

liching said...

Boleh sy dapat jawapan soalan kbat ini?email saya
lichingphun@yahoo.com
Tq

Unknown said...

selamat sejahtera cikgu..bolehkah saya ingin mendapatkan skema bagi soalan peribahasa di atas? e-mel saya maiali8584@gmail.com

j uni said...

Cikgu,boleh saya minta skema jawapan latihan ni?
Email saya juni5584@gmail.com

Unknown said...

Salad sejahtera, cikgu.
Bolehkah saya minta jawaban bagi soalan-soalan tersebut?
Terima kasih.
qianhui22@yahoo.com

Fnaz said...

Cg.sy nk jawapan peribahasa ,ini e-mel saya ,terima kasih sbb beri latihan peribahasa yg bermanfaat ini

Hafinazasmadi@gmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sy juga inginkan jawapan soalan peribahasa ini e-mel reenahakim@gmail.com

Unknown said...

Mohon jwpn bg soalan ni dr. Tq

Anonymous said...

cikgu , boleh emailkan saya jawapan peribahasa nie athirahkhazi@gmail.com