Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

25 May 2009

KERTAS BAHASA MELAYU UPSR, PMR, DAN SPM (PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN)

Kepada semua pengunjung blog, saya dalam proses membina bank soalan untuk semua calon:
1. UPSR (Tahun 4, 5, dan 6)
2. PMR (tingkatan 1,2 dan 3),
3. SPM (tingkatan 4 dan 5)

Wahai pelajar dan pendidik sekalin, hantarkanlah soalan untuk Subjek Bahasa Melayu Kertas 1 dan kertas 2. Para guru dan pelajar yang saya kasihi, berilah kerjasama kepada saya dengan mengimbas "scan" soalan peperiksaan pertengahan tahun anda berserta jawapannya (kertas 1 terutamanya) supaya dapat kita sama-sama berkongsi soalan. Soalan dalam format (doc) dan (pdf) adalah digalakkan juga.


Untuk setiap kertas peperiksaan BM yang dihantar, sertakan:
1) Nama anda
2) Sekolah
3) Tahun / Tingkatan
4) alamat e-mel
5) Kertas soalan
*Jika jawapan untuk kertas 1 disertakan, mudahlah pelajar lain dapat membuat rujukan.

sila hantar soalan-soalan tersebut ke alamat e-mel saya: cikgutancl@hotmail.com

Semoga perkongsian maklumat dan ilmu hasil kerjasama pengunjung blog dapat memberikan manfaat kepada semua calon peperiksaan.

1 comment:

Anonymous said...

soalan tahun ni susah ke senang ek??...